Hem fatma bilgehan hem tuğba kılık ıkısıde ayrılmışlar hastaneden.Şehruz hanım sert soğuk ve odaya eş almıyor denıldı.Birde zübeyde aytufan varmış kapalı renkli gözlü genç bir doktor.Kime gideceğimi bilmiyorum ortada kaldım gibi hissettim vallahı😔
Bılgısı olanlar bırsey yazsın nolur sizce kımle devam etmelıyım 27 haftalık oldum ama doktorum yok🤪