dthealthy _mmmmellek walla daha 8+4 hamileyim çift yumurta ikizlerime daha kanamalarla uğraşıyoruz riskli dönemdeyiz henüz 🙈🙈sizde de olmuşmuydu acaba ilk haftalar
Paramedik16 dthealthy 5.haftadan 12.haftaya kadar hem lekelenme hem kanamam olmuştu çok şükür geçti 22+4 haftalık olduk
SuperMom3 dthealthy onu yaşamayan sayılıdır kuzum hemen hemen herkeste oluyor Allah’ın izni ile atlatırsın bende 30+0 ım ikizlerimle 💚
_mmmmellek dthealthy yok canım bende tek yumurta ikizi hiç kanamam olmadı kedimi çok koryordum hep bol bol uzanıyordum çaydanlığı bile eşime kaldıtıryodum korkumdann🤣