Rainak Merhaba. Doğum sancısı tek bir kasiktan girer mi yoksa iki kasiktan birden mi girer. 33 haftalik hamileyim, erken dogum riskim var sol kasikta ve sol kasigimin üstünde hafif bi agri var. Doğum sancısı değildir sanırım ama bi bilemedim