deletedmom893
Merhabalar 18+5günlük hamileyim uzun süredir idrar yolunda yanmam var hastaneye gidiyorum test veriyorum bişey yok diyorlar ama sürekli akıntım var ve idrarımı yaparken sonrasında yanmam . sürekli su içiyorum çok dikkat ediyorum Ama yine de var başına böyle bişey gelen var mı fitil kullandım ama pek işe yaramadı napacam bilmiyorum hastaneye de gitmek istemiyorum yine bişey yok diyip gönderecekler diye 😔😔
Nazliii
Bende de aynı tekrar dk git bence tekrar fitil veriyor dk söylediğini yaparsan geçiyor benimki geçti bile ama enfeksiyon hastalıkları bölümune gittim orda da aynı ilaç lla suyla karıştırıp içilen ilaç verdi ve iç çamaşırlarini sürekli değiştir dedi günlük pet kullanma şuan 23 haftalık hamileyim bitti
deletedmom893
Canım Belki 2 3 kere gittim bu şikayetten idrar testti yaptılar enfeksiyon yok deyip gönderdiler napacam bilmiyorum artık rahmimde et parçası oluşmuş acaba ondan mı oluyor yanma onu da anlamdım 😔