Merhaba kızlar 24+1 hamileyim 2 gün öncesine kadar bebeğin pıt pıt hareketlerini ara arada tekme tarzı hareketlerini hissediyordum dün hiç hissetmedim gece acile gidip kalp sesini dinledik iyi dediler.Bugünde hissetmeyince hemen doktoruma gittim hersey yolunda bebek hareketleri var suan uyuyor dedi elleri ayakları hareket ediyordu ama tatlı yedim sol tarafıma yatıp uzandım yine de hareket hissetmiyorum bir sorun olsa doktor fark ederdi diye düşünüp kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum sizde de böyle bir durum yaşayan var mı ?