myl Bende 13+1 haftalık hamileyim benımde doktorum yolculuk yapabilirsin dedı 6 aya kadar 6 aydan snra yapamazsın dedi yuruyus yap dedıyse doktor evet yapmalısınız yürüyusun cok faydası oluyo bebek buyudukce agırlastıkca annenınde aynı pozısyonda durması agrı yapıyo bende oyle oluyo sureklı oturunca agrı oluyo kalkıp yuruyus yapınca agrım gecıyo