ersoze58 bebeklere de hep hst de onu veriyorlar bakanlık onaylı içeriğinde d vitamininden başka bişi uok bence kullanabilirsiniz ben yıllardır kullanıyorum.k2 Li olanı da tercih edebilirsiniz k2 vitamini ile birlikte emilimi artıyor çünkü. Benim iyi değerim monovit kullanıyorum hergün 9 damla normal hayatımda da hep kullanırım yeteri kadar güneş alamadığımız için.