Asliormanci Hep bu dendi bana ara ara da lekelenmem oldu size de böyle söylüyorsa doktorunu stres yapmayın 22+2 detaylıya girdim yukarı çıkmış olması gereken yerde dendi
nrkdn Asliormanci ya bende 16 haftalık hamileyim canım bana da aşağıda olduğunu söyledi sen neler yaptın yukarı çıkması için ?
Asliormanci nrkdn kuzum hiç üzülme yüzde 99 u çıkıyor yukarıya senin yapabileceğin tek şey ilişkiye girme en fazla haftada bir gir çok yorulma başka hiç biley yapmana gerek yok canım çıkıyor kendi kendine bende çok şaşırdım ama çıktı
Yasemini1665 Banada aynısı söylendi taramada herşeyimin normal olduğu söylendi 14+0 bugün kasık ağrım oldu ilk başlarda aşağada dedi doktor Şuan ağrım sızım yok
Asliormanci Yasemini1665 agrı sızı yapmıyor zaten canım ilişkide dikkat et çok yorulma çok ayakta kalma zaten çıkıyor yıskrı bak görürsün daha çok küçük haftası 24. Haftaya kadar yukarı hareket ediyor