ElfYrgn Kızlar hamileyken tsh’ı yüksek olup da düşürebilen var mı ? Düşürdüyse nasıl düşürdü ? Veya gebelik süreci nasıl ilerledi ? ( ben şuanda 75 mg ilaç kullanıyorum düşmedi )
2022bebeki ElfYrgn Gebelikle birlikte orataya çıktı benim de. 4-3.01 falandi 50 mg lik kullanıyorum. Aylik kan veriyorum ilacii içmeden aç karnına endokrinden
Anneeee96 Merhabalar benmde tsh yüksek çıkıyor hamilelikten dolayı 75 lik kullanıyrm bir sorun yok olsa doktor söylerdi haç haftalık hamilesiniz
ElfYrgn Anneeee96 Ben daha çok yeniyim. 4 haftalık hamileyim. Doktorum yüksek olduğunu ve dahiliyeye göstermem gerektiğini söyledi. Tsh , düşük yaptırırsa diye korkuyorum. Ve tsh 5 şuanda
Alev_23 Benim tsh değerim düşüktü gebelikte çıktı. 2 aydır kontrol tahlil verip kontrolde tutmaya çalışıyorum henüz ilaç başlamadım.