Leylaayla Kizlar 24+2 hamileyim kasik agrisi ve gaz sancisi cekiyorum bu hafatalarda boyle olan varmi normalmi acaba
Sibelemreemre Leylaayla bende 24 1 nasıl gaz sancısı olduğunu anlıya bildin 1 haftadır bendede çok sancı ve kaşık ağrısı var
Beybeybi Leylaayla benimde 23+2 kasiklarim agriyor belim ayni sekilde bide hareket ettiginde sanki idrar bagirsaklarimi bastiriyor gibi hayrolsun insallah kotu bisey yoktur hepimizinkiler oyleyse demekki normal
Sibelemreemre Leylaayla bendede değişik anlam veremedim zaten sancılı geciyo benim gebelik geçen markete gittim biraz uzaktı 2 cocugumda yanımda gitti biri bebek arabasında gittiğim markette bebek arabi geçen yere mal filan koymuşlar bende kizimla birlikte kucaklayıp markete girdim aniden sancı kaşık ağrısı oldu acile gittim kan idrar tahlili filan yapıldı 2 serum yedim iyiyim dedim geldim eve sancı migdeme vuruyordu ve belimde ağrıyordu çok kötü kaşık ağrım var yürümekte zorluk çekiyorum uzun oldu kusura bakma 🥰
Eceninanne Leylaayla ben öyle oldum tam 24. Haftada başladı bobreklerimde sanki bıçak saplanmasi oluyor ani ve şiddetli bir ağri. Kipirdayamiyrm bile kac kez gittim doktora sonunda anladı derdimi şişkinlik oluyormus. Korkmamaya başladım kötü bisey sandım. Ilac verdiği dr size
Leylaayla Sibelemreemre hamileligin basinda beri cok gaz sancisi ve kabizlik yasadim simdide hem harakaetini kasigimda vajinamda hiss ediyorum hemde bele gaz sikismasi gibi agrim oluyor tedirgin etdi beni
Kubrabsyg45 Bende 24+1 yürüdükçe sanki bebek aşağıdan çıkacak gibi karnım çok kasılıyor. Kabızlık da olmaya başladı bugün kramp çok giriyor karnımın tam içine 🥺
Leylaayla Kubrabsyg45 ay bende yaa tekmesinj be vajinada hiss ediyor bide bu sanci ve kssik agrisi tedirgin etdi beni butun gun
Leylaayla Icim baya rahatladi sizle konustukdan sonra kizlar insAllah hepimiz sag salim kucagimiza aliriz🥰🥰🥰
Mervekara5 Kızlar bende 24. Haftadayım ve sürekli gaz kabızlık kaşık ağrıları alt karın ağrısı ile uğraşıyorum yalnız olmamak güzelmiş :(
HcrHcr Ah kızlar bende bugün doktora sordum. 24. Haftamdayım. Belim sancıyor, yumurtalıklarımda bi sızlama var ve arada kalça kemiğime sancı giriyor. Gayet olağan dedi kasılmalar olacakmış.
HcrHcr Mervekara5 Onlar başımıza gelen en güzel varlıklar🤰🏻. Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin herkese.
Balimbebek44 Bende 23+1 im de hareketlerini hep altta hissediyorum. Genelde kız çocukları boule olur diyorlar doğru mu acaba bilmiyorum sizde de öyle mi?