Kızlar2 gün önce alttan muayene oldum 2 cm açıklık vardı. sabah nisanim gelmişti. Nisan gelince hemen doğum olmuyor diye bekledim. Çok hafif belimde ve kasiklarda ağrı oluyordu. Bide sertleşme karında. Az önce oturduğum yerden kalkınca birden bisey aktı beyaz akıntı gibiydi. Sonra merdiven indim çıktım birden yine su gibi geldi çiş değil eminim tutamadım çünkü. Bide peçeteye silince hafif sarımsı gibiydi bacağımdan aktı birazcik. Şimdi duşa girdim sancı bekliyorum. Ne yapmam gerekiyor hiç bi fikrim yok. Sadece hastaneye sancı gelmeden gitmeye korkuyorum. Orada beklemek veya Suni sancı yemek istemiyorum