Analikonline Yazdığınız şeyler benim sorduğum soruyla bağlantılı değil, kişisel görüşürüz. Ben sizin kişisel fikrinizi merak ediyor olsam birebir size açıkca bu soruyu yöneltirim. Bu sebepten mütevellit “yazamak için yazmışsınız.” Ben sizin kişisel görüşünüzü veyahut ölüm kalım olursa ki durumda ne olması gerektiğini yada ne olabiliri sormadım. Yoksa elbette ki her yürlü ihtimal var ve biz siz dediniz diye öyle olduğunu düşünmüycez. Ayrıca ben “doğurmak üzere olan kadınlar” demedim. Kendi şahsım adına negatif düşüncenizi doğuma yakın olan bana söylemenizin beni rahatsız ettiğini söyledim ve kendinize saklayın dedim. Böyle bi genelleme yapmışsım gibi bir cevap yazdığınız için özellikle bunu da belirtmek istedim. 😊 Yazdıklarımın çok açıklayıcı ve basit dille yazıldığını düşüyorum. 🤷🏼♀️ Teşekkürler .