Arkadaşlar son adet tarihime göre 18+4 haftaligim fakat gebeliğim bir hafta önden gidiyor doktor normal dedi yani ultrason kağıdında 19+4 görünüyorum
Bebeğimin boyu 24.7
Kilosu 325
Doktorum boyu yada kilosuyla ilgili hiç yorum yapmadı
Ultrason kağıdını incelerken farkettim boyu çok uzun geldi sanki normal değil gibi, ama doktor farkederdi diyorum içimden de
Siz ne düşünüyorsunuz