Zeyzeymom Pazartesi 20 haftalık kontrolde doktor büyük böbreği 3.7 ölçtü cuma günü 20+4 de böbreği 5.5 ölçtü takibe girdik bunu yaşayan var mı doğum sonrası bebeğimi nasıl etkiler yahut yediğim herhangi bişey böbreğin büyümesini mi tetikliyor acaba