Aminesmk3 37.haftadayim az önce nst den çıktım bebeğin kalp atışları yüksek çıktı aynı sorunu yaşayan var mi
Sekerelis Aminesmk3 ben 32. Haftadayım bugün ilk defa nstye girdim, kalp atışlarının 180 e ulaştığı anlar vardı. Doktor bebek heyecanlanmış galiba dedi , ama sorun olmaz dedi