a8d Kızlar 39+5 deyiz bugün doktora gittik nst rutin kontrol. Doktor artık bu bebeği doğurtmamız lazım beyin kan akışında sıkıntı var artık dedi bi sorun yok ama artık doğumu başlatalım dedi. Yeni olan bişeymiş. Daha önce böyle bişey yaşayan var mı ?