Kevser26 Pantolon giyin çünkü elbise giyerseniz goguslere kadar yukarı çekmek ya da komple çıkarmak zorunda kalırsınız bir de surdukleri jel bulasabilir elbiseye cok zorlanirsiniz😊
Fatmasnny aysgldlrl67 bulunduğum hastanede 5 adet sedye gibi birşey var sadece hamile bayanların olduğu bir alan eşler dışarıda bekliyor. Özel muayenehane ise belki eşiniz girebilir
mmhanBakrGlbahar Eşler alınmıyo, alınan yerler olabilir ama tek başınıza olmuyosunuz genelde başka hasta da olabiliyor içerde.
mmhanBakrGlbahar Elbise rahat olmaz ayrıca doktor kontrolünde bile giyemiyorum ben komple kaldırmak zorunda kalınca alt taraf açıkta kalır malum.
Fatmasnny Busya pantolon hatta tayt yada eşofman olabilir. Yanımdaki bir bayan elbise giyip gelmiş üstüne kadar açmaları gerekti. Rahatsız olabilirsiniz
Kubdenya Busya pantolon daha rahat olur iltrasondaki gbi acıyor karnını bağlıyor 2 cihaz yatıyorsun 20 dk .az bi jel sürüyor cihazların ağzına hemen bitiyor zaten