bollysena Selam kizlar en sevdigim sayi 7 yani 40 haftama 1 hafta kaldi bugün 39 haftayiz ve muayenemiz vardi en son cuma gitmiştik 1 cm aciklik bugün ise 3 cm olmuş suni verip başlatabiliriz istersen ya da beklemek daha iyi de olabilir bir haftan daha var dedi doktor bakalim aciklik varsa her an gelebilir gibi hissim var ve inadına nst de sanci hic çıkmıyor 😂 bekliyorum o sanciyi umariz ki gelir 😂🤗🙊
RRR bollysena bizimde son 8 ve dün 100 lerde sancım ve 3cm açıklık vardı yatısımı yapacaklardı ama ben aşırı bir agrı hissetmedigim için eve geldim insaALLAH saglıkla kucagımıza alırız 😍
Dilara55 Tez zaman da çık sancı çekmeden ağrı eşiğin en tümseğinden olup bir avaz da çıkarırsın inşallah canım :)
bollysena RRR amin canimm insallah senin gene sanci çıkmış kac haftadir giriyorum sifir sancı bende 😂😂 bakalim hakkımızda hayirlisi olsun hayirli dogumlarimiz olsun insallahh
RRR bollysena insaALLAH canım cinsel ilişki sancıyı baya artırıyo bana doktor cinsel ilişki önerdi korunmadan
tugbaarya Normal doğum nasıl birşey bilmiyorum o açılma vs ama inşaallah bir seferde kurtulursun . Kendi sancim çelenk en iyisi bekle her an gelecek nasılsa. Dikkatli ol yeterli . Bir an evvel sagliklica al kucağına. Oğlum 44 hafta olmuştu ne sancı ne birşey herşey 0 dibsezeryan oldum. Kizimda beklemedi 31 haftada geldi o sıra bak 8 cm açıklık olmuş hiç farkına varamadım. Ne ağrı ne birşey ne sancı Dr bakmış Allah tan kanala girmeden apar topar sezeryana alindim. En zor kısmı çıkana kadar sonra dünyalar senin :)))😘😍🤗🤗🤗🎐🎀
bollysena tugbaarya inanmiyorum 44 hafta mi gercektenmi nasil beklediniz neden alinmadi o zamana kadar? Zararli diye biliyordum gercekten sasirdim... ve güzel dualariniz icin allah binlerce kez razi olsun herseyin hayirlisi tabiki😍😘