Aryamm3 erken dönemde cinsiyeti öğrenmeye çalışmak yanlış gerçekten gelişimleri ancak oturuyor kimisi evet erken öğrendim diyor ama erkekse hep erkek olarak geliştiği için kız ve erkek ilk başta aynı şekil olup sonrasında büyüyüp geliştikce oturuyormuş benm kızımda da önce erkek denildi sonra kız oldu ki çıkıntı bile görmüştüm o haftalarda büyüyünce gelişimi tamamlandı kızım oldu şimdi tekrar hamileyim ben 16 hafta olunca gidicem cinsiyeti için hiç sormadm doktora