2022bebeki Bmsbl 23+4 tü benim de yaptirdigim da bebek biraz önde olduğu için bir hafta erkene çekti doktorum.24 ve 32 arasi şekerin yükseldiği dönemlermis o yüzden bu haftalar arasi yapılıyor