gmzhrn canım işte doktorlar söyleme gereği duymuyorlar.hani şöyle düşün kimi insanın gözü yeşil kiminin mavi ama gözümüz renk farkına bakmaksızın aynı şekilde işlevini sürdürüyor.farklı renklerde olmasının hiçbir anlamı yok. biraz absürt bir örnek oldu ama rahim de böyle öne dönük yada arkaya dönük olması hiçbir anlam ifade etmiyor.insanlardaki yapısal fark olarak düşünmek gerek.
Bazı kadınlar hacı hocalara gidip rahmim ters diyerek düzelttiriyorlar sözde. Para tuzağı ve gereksiz. İnsanlar ters rahim deyince altüst olmuş bir rahim sanıyor halbuki alakası yok.