Ela7618181818 Kizlar 21 gun oldu agrim gecmisti, bugun yine regl gibi agri var, bu hep boyle mi olacak 🥺
2Meyve- Ela7618181818 birtanem benim oğlum 7 aylık doğdu erken doğdu ve zorunlu sezeryan oldum . 28 gün kuvezde kaldı oğlum ve ben o süreç içerisinde kendimi anca toparladım çok zorlandım bunyeden bünyeye de değişebiliyor
Cigdemmm123 Ela7618181818 sezeryandan 1 2 hafta sonra rahim kendini toparlamaya başlıyor ve regl ağrısı gibi genelde kasik bölgesinde ağrı olusuyormus ondan olabilir.rahminiz kendisini toparlıyor