Bende 20 haftalardan beri ayni durumdayim. 27 haftaligiz simdi. Sabah aksam sekerimi olcuyorum. Ac tok. 120 nin altinda elhamdülillah ama seker filan tuketmemeye calisiyorum. Pirinc makarna vs seker iceren gidalarda. Diyetisyene gittim verdiği listeye uyamadim ama kendimce biseyler yapiyorum. Su fazlaligi plasentanin erken ayrilmasina ve erken doguma sebep olabiliyormus. Bide bebek hareketlerini bu haftalarda daha az hissediyorsun yeri genis ya minnaklarin o yuzden normal olan arkadaslardan daha az hissediyoruz. Dedikleri gibi sekerli gida tiketimine dikkat edersen azalir deniyor ama bakalim ne olacak.