laviniia0 sürüş olarak hafif bir bebek arabası ben 1 yaşına kadar tek elimle bile sürüyordum bebegimi ama ağırlık olarak kaldırıpda bi yerden cıkartmak isterseniz ağır tabiki cnk travel sistem sonuçta kabin tipi değil . 4 yaşa kadar rahat biner dediler bizede kızım şuan tam 2,5 yaşına yaklaştı hala aktif şekilde kullanıyoruz .