NurrrH Alttan muayeneleriniz çatalda mı yapılıyor, yoksa normal sedyedeki uzanarak mı yapılıyor ? İlk kızımda çataldaydım sürekli, şimdi hep sedye üzerinde bakılıyor. (Son aylarda)