MadameHappy34 Merhaba kızlar dün öğle sonu gibi boynumdan bir baş Ağrısı girdi dişlerime kadar vuruyor beynim zonkluyo boynum ağrıyor.ağrı kesici içtim geçmedi buz koydum duş aldım yok😣😣başka önerisi olan var mı ne iyi gelir?
Aysenur222 MadameHappy34 tansiyonun cıkmıştıe belki baktır ona göre cıkmışsa limon sık iç bide gündüz kerahet vakti uyuma nazarda olur kendini oku fatiha oku
MadameHappy34 beyazgull biobelindanin olan var deneyecegim insaAllah. Maalesef Turkiye de yasamiyorum ve burada Cok Acil olmadigin surece odaya da almiyorlar serum da takmiyorlar.