gzmber merhaba cok gec gordum kusura bakmayin ben medikal gibi bir hastane bunyesinde yonlnedirilen firmadan cekinmeden yaptirdim
Doktorumada yonlendirmesinden dolayi guveniyordum
En onemlisi benim
Kadar evhamli birinin bu sonuc ile dahada rahat bir gebelik gecirmis olmasi
33 hafta olduk bile