mucizem721 baş ağrısı yaşamadım ben. Ameliyattan çıkar çıkmaz nescafe içmiştim belki onun faydası olmuştur. Ben çok kötü boyun ağrısı yaşadım onun sebebi de ameliyat esnasında kafamı çok oynatmammış. Siz başınızı olabildiğince sabit tutarsanız sorun yaşamazsınız. 2. Gün taburcu oldum. 6 saat sonra ayaktaydım zaten bebeğimle kendim ilgilendim, her işimi kendim yaptım. Bol bol yürüdüm. Saat başı 10 dakika yürümeye çalışın. Bir de yanınıza tane kimyon alın, ameliyattan sonra 1 bardak kaynar suya 1 çay kaşığı kimyon atarak demleyin ve bunu için. Gazınızı çok rahat çıkarırsınız bununla. Gaz çıkarmadan taburcu olamıyorsunuz zaten