Aslhn2101 Kızlar akıntım var doktora gideceğim ama burda okuduğum kadarıyla galiba fitil veriyormuş çoğu doktor. Kullanımı zor mu oluyor vajinaya koyulacak olunca korkuyorum açıkçası. Kullanan var mı acısı ağrısı oluyor mu?
zeynepsatlms1 Aslhn2101 benimde akıntım başladı hafif kasıklarıma ağrı vuruyor acaba idrar yolu enfeksiyonu mu
Aslhn2101 zeynepsatlms1 bende de aynı sorunlar var önceden de akıntım vardı ama hamilelikle iyice arttı büyük ihtimalle enfeksiyon var diye düşünüyorum perşembe günü randevum var gittiğim zaman soracağım bakalım ne diyecekler o yüzden siz de bence bir hastaneye gidip sorun yada sağlık ocağına gidip sorun ihmal etmeyin çok geçmiş olsun size de 🌸