Tugcezeynep89 Aynı şeyi bende sorgulamıştım Ama femara için. Adetlerim çok düzenlidir kaç kere ovulasyon kiti kullandım çok net çift çizgi ve silikleştiğini gördüm. kısaca yumurtlamam da çok güzel oluyordu. Doktora sordum hocam zaten Yumurtlama görüyorum sağlıklı bir âdet düzenim var ne işe yarayacak ki demiştim. doktorun verdiği cevap; genellikle her ay vücutta bir tane yumurta olgunlaşır. Biz femara gibi ilaçlarla birden fazla yumurta olgunlaşmasını hedefleriz. Yeterli olgunluğa gelince de nokta atışı yapmak için çatlatma iğnesi verip 36. Saatte de ilişki öneririz demişti. Belki işine yarar bu bilgi aklında olsun seninde. Benim femara ile 7 yumurtam olgunlaşmıştı. Gerçekten de doktorun söylediği gibi oldu. Femara kullanabilirsin bu süreçte canım. Kısaca şansın yükseliyor çatlatma iğnesinin amacı ise 36. Saatte ki ilişki sayesinde nokta atışı yapmak tam denk getirmek 💝