Haticeongun Kızlar adetim 7 gün gecikti bugün doktora gittim beta 2.89 çıktı doktor geç döllenme olabilir bekleyelim tekrar kan isteyelim dedi buna benzer durumu yaşayan var mı
323832 Haticeongun 5 üstü gebeliktir adetin 7 gün gecmis 2 gun sonra kan ver artcakmi bak ona gore yorum yapalim suan birsey demek icin cok erken
Aysenur222 Haticeongun canım beşin altı negatif o degerin cıkmasıda rahiö kalınlaşmış adet olcan ondan öle benimde başıma gelmişti sen yinede olmayınca kan ver ama belli olmaz
arirangg Haticeongun Canım senden çok özür diliyorum. Noktaya dikkat edememişim. 5’ten küçük olduğu için hamilelik diyemeyiz. 289 diye okumuşum direkt. İnşallah vardır. Allah gönlüne göre verir inşallah.
arirangg Haticeongun Tabii ki canım hamilesin. Benim de adetimin gecikmesinin 7 veya 8. Günü. Hesaplarıma göre senin değerinden de daha düşüktür betam. Ama ilk günler birkaç kez baktırdım. Hep düzenli arttı. Önemli olan düzenli artması
tazeanne07- arirangg kendinize gelin 2.89 hcg ile nasıl hamilesin diyebiliyorsunuz. İnsanlara gereksiz umut aşılamayın. İnşallah hamiledir. Ancak 5-hatta bazı doktorlara göre 10 altında çıkan değerler hamilelik olarak görülmez
mrvsrcn @arirangg neye göre gebelik var diyorsunuz anlayamadım değer 2,89 5den küçük bir de o kadar eminsiniz ki neden insanlara boş umut veriyorsunuz
arirangg mrvsrcn Ben noktaya dikkat etmemişim, tamamen dikkatsizlik. 289 diye düşündüm. 😞😞 Siz yazınca fark ettim
tazeanne07- Haticeongun canım inşallah hamilesindir ama bu değerle şu an hamile değilsin olarak görünüyor. İstersen 1 hafta sonra tekrar ver o zaman zaten gebelik varsa değer mutlaka artar. Hayırlısı olsun hakkında
en_guzel_emanetlerim Haticeongun bu sonuca gore hamile degilsin 5 ve uzeri hamile olmus oluyorsun eger bir kac gun daha adet olmazsan o zaman testi tekrarla