Selaaam olsun sizlere bacikolar , simdi korunma konusunda emin olmak ölüm gıbı benim icin… Öncelikle daha once dusuk sebebiyle kurtaj oldum ve uyutmadilar uyusturmadilar bu yuzden spiral taktirmak benim için asiri derecede korkutucu geliyor fobili durum… Cerazette emzirirken kullanilabilecek tek doğum kontrol hapi… Ama hap sütün tadını değiştirir , kilo yapar diyenler var çevremde. Cerazette kullandıysanız sizde ne gibi etkileri oldu veyahut baska hangi yöntemi kullandınız korunmak icin ? 4 yasina kadar bizde bir bebe daha olmayacak 4 yasindan sonra da hemen hamile kalmak istiyorum arasi cok olmasin diye. Yoksa 3 aylik igne daha iyi dedi saglik ocagi ama benim doğurganlık duzeyim biraz yuksek ve bunu kaybetmekte istemiyorum…