Arkadaşlar bebeğimde bianda pamukçuk oldu dili ve dudakları ilaç aldık sürüyoruz bugun. Kaç günde geçiyor ve neye dikkat etmem lazım bu süreci atlatan anneler destek olabilirmi. Bebeğim mama ile besleniyor sütüm kesildiği için beni ememiyor bi süredir.