Izm123 dr brownun içindeki o yeşil çubuk hiç işe yaramıyo bence gazlı bi bebeği vardı kuzenimin kullanmasına rağmen hiç bi işe yaramadı. Bende aventin ne kadar ürünü varsa aldım biberon emzik göğüs kalkanı falan :) pişman olcağımı sanmam en iyi markalardan biri sonuçta sevi bebenin reflü yatağını aldım kiraz çekirdekli. Bence denemelisin