Elizbusra 6 haftalık hamileyim tansiyon ilacı içiyorum doktorumun verdıgı tansiyonumuda hem olcuyorum iyi cıkıyor ama parmaklarım şişiyor sizce neden hamile olmadan oncede şişiyordu
AyFa1608 Elizbusra Allah Allah bi doktora görün canım daha hamileliğin başındasın Allah korusun ne olduğu çıksın ortaya sorun yaşama ilerde.