Gfs Merhaba kızlar sezeryan doğumumun üzerinden 55 gün geçmesine rağmen hala kanamam devam ediyo. Aslında şöyle 40ım çıkana kadar çok az az kanamam oldu 40 dan sonra kesildi 10 gün geçti tekrar başladı ilk başta adet oldum sandım ama adet gibi değil sabahları bikç dmla şeklinde devam ediyo başına gelen var mı normal mi acaba ne zamn kesilir tam olarak kanama
AzraFarah Gfs benimkisi de ara ara kesildi ama 79 gün sürdü,sona doğru lekelenme şeklinde devam etmişti
Kleopatra- Gfs Bende de aynı durum var. Soracaktım buraya, sizin postunuza denk geldim. Kanamanız nasıl acaba. Benimki bazen kırmızı adet kanı gibi bazen kahverengi leke, bazen açık pembe lekeli geliyor.
Gfs AzraFarah sabhlrı bikç dmla oluyo ertesi güne kadar bşka yok. Htta kç kere tekrar tekrar abdestlndim. Sizinkide 10gün ara olmuş muydu
Gfs Kleopatra- 40 İn sonlarına dgru normal akıntıya döndü gibiydi şimdi kırmızı ama öyle çok koyu değil çok Bi kanmm olmadı zaten 40ım çıkana kadarda. Sabhlrı bikaç damla şeklindeydi hp şimdide öyle