yusmer04 merhaba , 6+1 deyim dün sabah kahverengi lekelenmem başladı aralıklarla devam ediyor . Progestan fitil basladı doktor. Bu sabah kalp atışı ve bebeği gördük. Bir çok yaşayan var sanırım bu durumu. Umarım sağlıklı bebeklerle sağlıklı gebelik yaşarız hepimiz