Benimde martta görünüyor doğum, yenidoğan 4 takım. 0-1ay 3,4 zıbın aldım 1-3 aylık da 3,4 zıbın aldım 0.1 ay takımda var 3.6 ay takımda var yani hepsi ortaya karışık illaki giyecek ilk zamanlar üzerini çok değiştirmek gerekir duruma göre daha eksikleri alırım