Prensinannesi Sehma benim 6 subat 40 haftam bitiyor allah izin verirse hersry cok şükür iyi tabi bebegim cok hareketli normalde ama kimi zaman cok sakin oluyor o zamanlar bni cok korkutuyor direk acile koşuyorum hayirlisiyla bi kucagima alaydim bi ohh cekecektim😄
Elfibrhm2609 Sehma bizim de 28 şubat diyor doktorum 🌸 ama bakalım ne zaman gelecek eylül kuzu🐣 32 haftadayız 2.057 gr 44 cm👼🤰
Prensinannesi Sehma evet suan hersey normal dogumu gosteriyor tabi son zamanda birsey cikmazsa insallah cnm
Ebrar Happy moma göre 20 subat doktor daha gün vermedi gecen hafta 31 haftalıktık gittim 2kg olmuştu sizinkiler nasıl kızlar? Çantaları ne zaman hazırlayacaksınız
Eda-raif 18 şubat 😊 normal doğumdan çok korkuyorum gerçi sezaryandanda korkuyorum ama 🙄 eğer olurda sezaryen olursak 14 şubat istiyorum ☺
Dmtozcy38 Eda-raif Benim kizimda normal olursa 23 subatta,Ama esim tutturdu 14 subat olsun diye 🙂 simdilik.normal gozukuyor bir aksilik olmazsa 32+6dayiz cati muanesini ne zaman yapacaklar biliyormusunuz
Mervemina Bende suan 34 haftayım suanki kilosunu bilmiyorum kontrole gitmedim henüz subatın 15 ide benimki gözüküyor ama normal dogum olursa ne zaman gelir bilmiyorum biran önce subat ayı gelsin istiyorum 😥