Hycnlbklys ağrı eşiğinle alakalı olabilir mi bilmiyorum. Ilk dogumda gündüz saat 12.30 da ilk agri hissettim acaba doğum sancısımı değilmi diye düşünürken ev işine giriştim akşam eşim geldi aldı beni hastaneye gittiğimizde 19.30 du 5.5 cm açılma olmuş öyle mi böyle mi derken acemilik bilinçsizlik işe yaradi :) belki doğum sancısı olduğunu bilseydim psikolojik olarak ağrılarımı hep hissederdim. Birde erkendi 36+4 tü beklemiyordum