GamzeElbir Kızlar selamlar 🙋🏼♀️ Egepol hastanesinde yakın zamanda doğum yapanlar, ya da yapacak olanlar hastanenin yenidoğan çekimi hakkında bilgisi olan var mı acaba?
Httrkmn GamzeElbir yeni fiyatlara zaten cinarlıda dogum yaptırıp özel fotografcı tutsak daha ucuza kalacak göstermelik bi cekim oyle aman aman degil
Birannebebek Ben 36+3 deyim cuma günü sordum kendi içinde çekimi var 10-15 poz dedi ayrıca anlaşmalı olduğu fotografçı istemedim ben bı kağıt verdiler atmasaydim foto çeker koyardim
GamzeElbir Birannebebek Birannebebek Anladım, çok teşekkür ederim. Sağlıkla hayırla alın inşallah kucağınıza 🥰