mervenoluyoruz hayır takmıyorum. Destekli de değil evin içinde rahat oluyor. Diğer türlü dışar çıktığımda da meme uçları görünmesin diye gögüs pedlerini kullanıyorum arka taraftan yapışkanlı atlete yapıştırınca hem süt akınca geçmiyor hemde uçları belli etmiyor. Evin içinde de zaten önemsemiyorum. En kötü dışarı çıkacağınız zaman sütyen takabilirsiniz ama evde gece emzirirken uykudan kalkıp falan çıtçıtlı falan ya kullanışlı oluyo bence 🫶🏻