Aaysegull_16 Arkadaşlar hastane çantası hazırlayacağım. Doğumhaneye verilecek ilk kıyafet sizce nasıl olmalı. Alt üst takım mi yoksa tulum versekte olur mu
2kidsmoms Aaysegull_16 ah ah annelik :) ne tatlı dertlerimiz ne ince düşüncelerimiz var. Halbuki ikisi de olur neden olmasın :)
Mer93 Aaysegull_16 giymesi çıkarması altını değiştirirken falan alt üst takım daha kolay ilk başta öyle tercih edelirsiniz ama tabiki ikisi de olur
esmom07 Ebeye sorduğumda alt üst daha rahat olacağını söyledi alt üst içlik eldiven şapka ve battaniye olarak vericem bende