Selam arkadaşlar dış gebelik geçirdim sol tüpüm alındı.Ameliyatdan 1 hafta sonra adet oldum 6,7 gün sürdü hem kanama miktarı çok oldu hem de biraz ağrılı doktorum normal olduğunu söyledi.Ve ameliyatdan sonra ilk iki ay adetin düzensiz ola bilir ağrılı ola bilir falan demiştı.Şimdi ikinci adetimi görüyorum ama birincisi gibi çok kanamam yok hafif normal.ilk adetim ağrı ve çok olduğu için şimdikinin biraz az olduğunu düşünüyorum.Doktorumda 2 ay düzensiz ola bilirsin demisti.Yaşıyanlar oldu mu bu durumu?