Aylim muayenehanenin artısı,daha fazla özel muamele görüyosunuz,daha çok ilgi daha detaylı bilgi alıyosunuz. size daha fazla zaman ayırabiliyor doktorunuz,bekleme derdiniz nerdeyse hiç olmuyo. muayenehaneler tatil günlerinde ya da mesai saatleri dışında da hizmet veriyor. çalışan bir insan için bu büyük nimet.eksisi ise tahliller için ayrıca hastaneye ya da laboratuvara gitmeniz gerekiyor. ayrıca bazı hastaneler, hastane takipli hastalarına doğum fiyatlarını sabitleyebiliyorlar, zam gelse de etkilenmeyebiliyorsunuz ,ama muayenehane takipli olunca her zam sizi etkiliyor. ben başlarda özel hastaneye gittim ama çalıştığım için hep son randevulara gidebiliyodum,doktor mesaisi bitmek üzere olduğu için hiç ilgilenmeden gönderiyodu.erken randevu alınca da devlet hastanesi kadar beklediğimi biliyorum. o yüzden muyanehaneye döndüm. gözlemlediklerim de bu şekilde 😊