ElfYrgn Kızlar merhaba. Altı gün önce erken gebelik testi yaptığımda çift çizgiyi gördüm. Bugün doktora gittim, kan verdim. Beta hcg 685 çıktı. Ama ultrasonda keseyi göremedi doktor. Bu değerlerde olup keseyi gören var mi ?
Anneadayiozlem Bende ilk gebeliğimde gittiğimde görmemiştim değerim sizden daha düşüktü tabii ama bende erken gebelik testiyle öğrenmiştim sonraki gittiğimde görünmüştü o da minnacık tabi benim kimyasal gebelikte düşük yaptım ama bu durumla alakası yok değerin düşük olduğu için görememen çok normal
ElfYrgn Anneadayiozlem Çok üzüldüm. Bende ilk gebeliğimde rahim anomalisi yüzünden düşük yaptım. Rabbim kimseye yaşatmasın bunları. İsteyen herkese nasip etsin
Anneadayiozlem ElfYrgn aminn sağlıklıca kucağınıza almayı nasip etsin rabbim size de bana da bu hamileliğimizde
hvvgngr-32 @"ElfYrgn"1500 üzerindekileri görebiliyorlarmış canım. Düzenli artış için iki güne kan ver baktır