Kızlar 5+3 haftalık hamileydim beta Hcg düştü kanamam başladı doktor ultrasonda baktı kese hiç oluşmamış veya bozulmuş artık hamile değilsin bugünü adet sayacaksın dedi beni eve gönderdi ilaç falanda vermedi bugün 13 gün oldu ilk zamanlar yoğun başladı regl gibi ama şimdi bazen kahverengi leke gibi bazen kanama gibi az az geliyor arada bi sağ yumurtalığım ağrıyor ne kadar sürüyor bu düşük kanaması ilk defa başıma geliyor doktora gitmemi gerektirecek bi durum var mı