Orakbebek01 33 haftalık oldum kızlar 1 haftaya yakındır su içsem kusuyorum midem alev gibi yanıyor . Çok kötü oluyorum Car mı böyle olan
beyzazz Orakbebek01 son haftalarda mide yanması olası bir durum ama istersen bir doktora danış canım bende 33+4 haftayım ara ara mide yanmam oluyor ama ıstifar etmedim hiç
beybito27 Orakbebek01 canım aynı durumu yaşıyorum. Cumartesi doktoruma gittim. Şurup yazdı ve kendime geldim resmen. Gece uykusu bile kalmamıştı çok şükür şurup iyi geliyor. Dene derim