Kızlar eşim muz almış ama rengi yeşildi dıştan çok güzel görünüyor ama içi baya sertti yani salatalık mı muz mu belli değil salatalık bile yumuşaktır, yiyince kıtır kıtır ses geliyor muzdan :) tadı hiç güzel değil bunu nasıl olgunlaştırabilirim, nette gazete veya kese kağıdına sarın yanınada elma koyun yazıyor, bu şekilde dolapda mı dursun dışarıda mı dursun nasıl olacak bu? Yani çöpe gitsinde istemiyorum ama belki başına gelen vardır ne yapabilirim