Damlamsu Hanımlar merhaba şekerim sınırda çıkmıştı rutin tahlillerde doktorumde şeker yüklemesi yapmadan açlık tokluk şekerine baktırmamı söyledi tokluk 137 cikti gebelik şekeri olan var mı aranızda yarın doktora gidicem ama şekerim var mıdır yokmudur çok anlayamadım dikkat et der herhalde bi ilaç falan vermez dimi
Minikanne001 Açlık 137 yse bi ihtimal gebelik şekeri olabilir ben normal şeker hastasıyım yarın kadın doğuma mı dahıleyeye mı gıdeceksınız
Bsrakaraboga Bende 8 haftalık gebelik var açlık şekerim 94 97 cıkıyor doktorum gebelik şekeri oldugumu söyledi şimdi eve basit şeker cihazı alıp sabah akşam ölçüm yapıp doktora gidecegim kalıcı olmaması için dikkat etmemi söyledi tatlılardan uzak duracagım beslenme düzeni şekeri yükselten yiyeceklerden uzak duracagım🥴
Minikanne001 Damlamsu dahiliye karısamam demesi saçma yaaa eğer sıkıntı varsa endokrin e yonlendırmeli oda gerek duyarsa ilaç duymaz sa diyetle kontrol etmeli belkide kadın dogumcun gönderir yarınn ama net degılse sıkıntıdaysa oluyor bazen benim bi arkadaşında sınırlardaydı 1 ay sonra tekrar baktılar normal değerlerde cıktı
merveaazz Damlamsu tokluk yemekten 1 saat sonra veriliyor. 2. Saat ölçtüğünüzde de 120 çıkması gerekiyor
koohydal ya benim eşimin kuzeni genetik şeker hastası, en küçük bebeğinde bebeğin şekeri düştü diye 20 gün yoğun bakımda tutmuşlardı, kızcağazın kendiside baya bi hastaneden çıkamadı. çok çok çok dikkat edin vallahi, benim gözüm korktu bu şeker hastalığından
Damlamsu koohydal malesef çok üzücü bir durum bana diyetisyen verdi simdi ona basladim insallah düzelir